Convocatòria de beques de col·laboració curs 2019/20

Beques per a promoure la iniciació en tasques de recerca dels estudiants universitaris que vagen a finalitzar els estudis de segon cicle, últim curs de Grau o primer curs de Màster Universitari Oficial. L'import únic és de 2.000 euros amb una dedicació de tres hores diàries durant vuit mesos a explicar des de la data d'incorporació a la destinació corresponent, en els termes arreplegats en el projecte de col·laboració en la universitat en la qual està matriculat en el curs 2019-2020.

• Els requisits són:

Estudiants de Grau o Segon Cicle

• Els estudiants de Grau hauran de trobar-se cursant els últims crèdits per a completar els requisits per a l'obtenció del títol, i haver superat el 75% de la càrrega lectiva.
    • Haver obtingut com a nota mitjana la qualificació següent (segons el barem de la convocatòria):

7,25  per a la branca d'Enginyeria,  Arquitectura o Ensenyaments Tècnics

7,70  per a les branques  Ciències, CC. Experimentals i parell Ciències Socials i Juridicas

7,80 per a la branca de Ciències de la Salut

8,00 per a les branques d'Arts  i Humanitats.

• Estar matriculat en 2019-20 en ensenyament oficial de TOTS els crèdits que li resten per a finalitzar els seus estudis.
    • No estar en possessió o en disposició legal d'obtenir un títol acadèmic de Llicenciat, Enginyer, Arquitecte, Graduat o Master oficial.

Estudiants de primer curs de Master Universitari Oficial

• No estar en possessió o en disposició legal d'obtenir un títol acadèmic de Màster Oficial.
    • Estar matriculat en 2019-2020 en ensenyament oficial de la totalitat de les assignatures o crèdits de primer curs de Màster.
    • Haver obtingut com a nota mitjana en l'expedient acadèmic corresponent als estudis universitaris previs que donen accés al màster la qualificació següent (segons el barem de la convocatòria):

7,25  per a la branca d'Enginyeria,  Arquitectura o Ensenyaments Tècnics

7,80 per a la branca de Ciències de la Salut i

8,00 per a les branques d'Arts  i Humanitats.

• Presentar un projecte de col·laboració puntuat pel Consell del Departament en el qual vaja a desenvolupar-se. La data límit per a presentar el projecte en la Secretaria del Departament de Comunicació i Psicologia Social serà el 13 de setembre de 2019.
  • Data límit presentació sol·licituds: 18 de setembre de 2019.
  •  ¿Com procedir per a seleccionar projecte de col·laboració i sol·licitar informe/aval del Departament?

Tota la informació sobre la beca està accessible en la CONVOCATÒRIA.

Opta per un dels següents projectes de col·laboració:

Has d'emplenar la sol·licitud d'informe, que pots trobar ací, juntament amb l'esquema descarregat del formulari on-line de la sol·licitud de beca.

El termini per a presentar tots dos documents en la Secretaria del Departament finalitza el 13 de setembre i et diran quan pots arreplegar l'informe/aval del Consell de Departament.

Després, amb aqueix informe, el projecte que has escollit i la resta de documentació que et demanen, hauràs de presentar-lo davant el Ministeri de la manera que s'indica en la convocatòria.

El Departament ha decidit puntuar totes les sol·licituds amb 4 punts, el màxim, perquè siga l'expedient acadèmic de l'alumne el que discrimine.