EL PRINCIPAL ES CONVERTEIX EN AULA UNIVERSITÀRIA

Més de cinquanta alumnes de Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat d'Alacant han pogut gaudir d'una original classe, aquest matí, en el Teatre Principal d'Alacant.

El Principal ha fet un pas més en la seua voluntat d'obrir la Institució a noves iniciatives que contribuïsquen a millorar la marca Teatre Principal d'Alacant.

En aquest cas engegant una col·laboració entre el Teatre i la Universitat d'Alacant. Aquest matí les portes del Principal s'han obert per a rebre entorn de 50 alumnes de l'assignatura “Cartell Publicitari” del Grau de Publicitat i Relacions Públiques, que han pogut gaudir d'una classe diferent.

Durant la visita, han pogut recórrer les instal·lacions i rebre una xarrada sobre la història del Principal, així com del treball de Comunicació i Màrqueting que es desenvolupa des de la Institució.

A més Pablo Biscaí, docent que imparteix aquesta assignatura, ha preparat una dinàmica perquè els alumnes treballen, una vegada finalitzada la sessió, en un supòsit pràctic que partisca de la seua experiència en el Teatre, la creació de dos cartells per a una funció fictícia, a partir de fotografies de l'edifici que han pogut realitzar durant la seua estada en el coliseu.

Un pas més a la dinamització del Principal d'Alacant que té entre les seues màximes la d'aproximar-se a nous públics, i a més potenciar les relacions amb la comunitat educativa. El Principal va començar a traçar aquesta línia amb la inclusió d'estudiants en pràctiques de diferents carreres i mòduls de formació professional.