UNIVERSITAT D'ALACANT, LA INSTITUCIÓ MÉS PREMIADA D'ESPANYA EN EL PUBLIFESTIVAL

Les alumnes Nora María Fernández, Sonia Herráez, Isabel Navarro, Sandra Sánchez i Marta Cano-Ludeña, aquesta per partida doble, es porten quasi la meitat dels premis de la categoria Joves Talents.

El Festival Internacional de Publicitat Social, Publifestival, va celebrar ahir, 25 de juny, el seu 13ª edició en el Teatre Infanta Isabel de Madrid, on es premiaven les millors idees donen un certamen anual de calat internacional que premia a les millors idees i campanyes que puguen canviar el món a través de la publicitat social.

En el bloc de Joves Talents, les alumnes del Grau de Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat d'Alacant es van alçar amb tres premis dels vuit disponibles, col·locant a aquesta institució educativa com la més premiada de la nit.

Nora María Fernández, Sonia Herráez Isabel Navarro i Sandra Sánchez, de tercer curs, es van portar el premi Millor missatge en espot de cinema publicitari social per la seua peça "Rompe el silencio". Les alumnes van plantejar una valenta peça audiovisual que, a través del concepte que dóna nom al treball, denuncia la pressió a la qual és sotmesa la dona i l'existència de masclismes imperants, animant al fet que totes es manifesten i lluiten per eradicar aqueixa situació. Per la seua banda, Marta Cano-Ludeña Fernández, de quart curs, va fer doble i va guanyar el premi al Millor missatge en acció viral online amb "Mi primera vez" i Millor creativitat en projecte o acció social per "Escritura con protección"; peces audiovisuals que cercaven la conscienciació social referent a dues realitats: els estereotips de gènere en el repartiment de tasques domèstiques i la prevenció de les enfermendades de transmissió sexual a través d'alguna cosa tan primigeni en la nostra formació com l'escriptura.

Palmarès Oficial Publifestival 2019

Publifestival1